Don’t crash by Aleksander Włodarczyk

Jako znudzony życiem maturzysta chciałem zrobić prostego ‚time killer’a’ na nudne lekcje i poczekalnie u lekarza. Pomysł na samochód omijający przeszkody powstał pod wpływem impulsu, po czym rozrysowany na kartce po wypracowaniu z polskiego przeleżał na szafce 1,5 miesiąca… Po tym czasie zacząłem robić pierwsze grafiki i skrypty. Oczywiście grę stworzyłem przy pomocy Unity, a całość prac zajęła mi łącznie ok. 30h. Przy okazji robienia Don’t crash’a odkryłem ciekawe połączenie technologii do grafiki – GIMP + Google Keep, co przy braku tableta pomogło zrobić niektóre rysunki. Przy okazji jest to moja pierwsza gra, która ma sensowną oprawę muzyczną, której autorem jest pewien Brytyjczyk znaleziony na facebook’owej grupie. Kod jest wrzucony na gita, wszelkie uwagi itp. mile widziane.

Celem gry jest omijanie przeszkód na drodze i pobjanie własnego rekordu, abu to uczynić możemy zmieniać tor jazdy pod lekkim kątem po przez dotknięcie prawej lub lewej części ekranu

So6yM

Maturzysta, robił kiedyś strony. Od roku uczy się robić gry i przy okazji poznaje C#. Lubi wyzwania, jak czegoś nie umie - to chętnie spróbuje to zrobić. Poza informatyką interesuje się też fotografią.

Gra Aleksandra Włodarczyka – Don’t crash

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *